Hvad kan vi hjælpe med?
Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Du kan kontakte os ved at skrive en mail til info@btrendy.dk eller tage telefonisk kontakt på 51 85 75 30.
Vi tager telefonen indenfor 30 sekunder alle hverdage, kl. 10 - 16, og besvarer mails indenfor 48 timer.
Hvornår har kundeservice åbent?
Vi sidder klar til at hjælpe dig i disse tidsrum:
Alle hverdage fra kl. 10.00 – 16.00
Vi besvarer mails indenfor 48 timer
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Naturligvis, du skal blot kontakte os hurtigst muligt på telefon: 51 85 75 30 eller sende en mail til info@btrendy.dk.
Er du for sent ude, vil din ordre blive sendt af sted, og du skal derefter blot returnere varen til os.
Du kan læse mere om returneringen af varer her.
Hvordan vælger jeg den rigtige størrelse?
Du finder en størrelsesguide på produktsiden, som kan hjælpe dig med at vælge den rette størrelse.
Er du stadig i tvivl? Så skriv til os på info@btrendy.dk - vi hjælper dig gerne med personlig rådgivning.
Har i en butik?
Ja, vi har fysiske Brunø-butikker, hvor du både kan shoppe, returnere og ombytte varer.
Du finder vores butikker her:
- Vestergade 8, 9300 Sæby
- Slotsgade 41, 9330 Dronninglund
- Nygade 24, 9700 Brønderslev
Se mere om vores butikker her.
Hvem sender i med?
Alle ordrer i Danmark bliver sendt med DAO.
Ordrer over 499 DKK leveres fragtfrit til valgfri DAO pakkeshop samt fuldt forsikret. Der er følgende muligheder med DAO:
DAO Pakkeshop & DAO Hjemmelevering.
Hvad koster fragt?
Ordre under 499 DKK
- Pakkeshop: 39 DKK
- Hjemmelevering: 44 DKK
- Afhentning i butik: Gratis
Ordre over 499 DKK
- Pakkeshop: Gratis
- Hjemmelevering: 19 DKK
- Afhentning i butik: Gratis
Hvilke lande sender i til?
Vi sender til udelukkende til Danmark - Grønland & Færøerne ved aftale.
Hvad er forventet leveringstid?
Vi sender din ordre hurtigst muligt!
- Bestiller du inden kl. 12 på en hverdag, sender vi som regel samme dag.
- Ellers modtager du din ordre inden for 1-3 hverdage.
OBS: Den forventede leveringstid står altid på hvert produkt.
Hvis din ordre bliver forsinket, giver vi dig selvfølgelig besked.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Når din ordre er sendt, får du en e-mail med et track & trace-nummer. Du får også en sms, når pakken er klar til afhentning i pakkeshop.
Du kan tracke din ordre her.
Hvilke betalingsmetoder accepterer i?
Vi accepterer følgende betalingsmetoder:
- Dankort
- Visa
- Mastercard
- Forbrugsforeningen
- MobilePay
- Google Pay
- Applepay
- Anyday
Vi tager ikke kortgebyrer.
Hvornår vil betaling blive trukket?
Vi trækker først pengene fra din konto, når din ordre er sendt. Du kan læse mere om beløbsreservationer her.
Hvordan returnerer jeg et køb?
Det er nemt og hurtigt at returnere dine varer med disse 4 steps:
1) Udfyld den vedlagte returseddel du fik ved modtagelsen af din ordre.
2) Pak dine varer og returseddel forsvarligt.
3) Fastgør returlabelen til pakkens største flade, så den er synlig og letlæselig.
4) Aflever pakken i din nærmeste DAO pakkeshop.
Bemærk: Du har selv ansvar for korrekt indlevering og forsvarlig pakning.
Har du spørgsmål? Kontakt os på info@btrendy.dk.
Hvad koster det at returnere?
Det er altid gratis at returnere dine varer.
Du kan læse mere om returnering her.
Hvordan bytter jeg et køb?
Vi tilbyder gerne ombytning, hvis muligt. Returnér blot produktet og udfyld den vedlagte returseddel med den ønskede størrelse.
Hvornår modtager jeg min refundering?
Når vi har modtaget og behandlet din returpakke, refunderer vi beløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.
Der kan gå 3-4 hverdage fra vi modtager pakken, til pengene refunderes.
Herefter kan der gå yderligere 1-3 bankdage, før refunderingen vises på dit kontoudtog.
Kan jeg returnere en udsalgsvare?
Der gælder samme returregler på udsalgsvarer som på ikke-udsalg.
Kan jeg returnere mine varer i jeres fysiske butikker?
Ja, du kan returnere eller ombytte din ordre i en af vores fysiske Brunø-butikker. Husk blot at medbringe din ordrebekræftelse.
Her finder du vores butikker:
- Vestergade 8, 9300 Sæby
- Slotsgade 41, 9330 Dronninglund
- Nygade 24, 9700 Brønderslev
Find din nærmeste butik her.
Hvad gør jeg, hvis min vare er gået i stykker?
Kontakt os på info@btrendy.dk og beskriv fejlen. Vedhæft gerne et billede af fejlen i mailen.
Vi vender tilbage inden for 48 timer.
Kan jeg reklamere en vare både online og i butikkerne?
Ja, det kan du sagtens. Du kan henvende dig i en af vores fysiske Brunø-butikker.
Find din nærmeste butik her.
Husk at medbringe din ordrebekræftelse eller faktura, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.
Hvor lang reklamationsfrist har jeg?
I henhold til købeloven har du 2 års reklamationsret på dine varer. Reklamationen dækker fejl i materiale, design eller fabrikation.
Afhængig af situationen kan du få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen. Hver sag vurderes individuelt.
Læs mere om vores reklamationspolitik her.


Alle hverdage
- 10:00 - 16:00
Telefon
Kontor
Vestergade 8B, 9300 Sæby