Black Week
Først-til-mølle principet gælder under black week
Varer, der tilføjes til din kurv, er ikke reserveret, så køb sker efter først-til-mølle princippet.
Levering under Black Week
Vi er godt forberedte og vi arbejder døgnet rundt, og gør alt, hvad vi kan, for at behandle alle ordrer så hurtigt som muligt.
Bemærk venligst:
Hvis du vælger levering til en pakkeshop, kan vi ikke garantere, at din pakke vil blive leveret til den ønskede lokation/pakkeshop. I travle perioder som Black Week og jul kan disse være overfyldte, og pakker kan blive omdirigeret til en anden pakkeshop i nærheden. Dette administreres udelukkende af fragtfirmaet og er uden for vores kontrol.
Returnering og ombytning
Vi har forlænget vores returret! Varer købt i Black Week kan returneres indtil den 31. januar.
Gaver
Vi tilbyder ikke gaveindpakning ved online bestillinger, men i vores butikker kan vi glædeligt tilbyde en flot indpakning.
Gaver købt i Black Week kan returneres eller ombyttes indtil den 31. januar. Bed gavegiver om ordrenummer, e-mail og telefonnummer. Ved ombytning af et butikskøb, skal du medbringe din ordrebekræftelse samt original emballage.
Generelt
Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?
Du kan kontakte os ved at skrive en mail til info@btrendy.dk eller tage telefonisk kontakt på 51 85 75 30
Hvad er jeres åbningstider for kundeservice?
Vi sidder klar til at hjælpe dig i disse tidsrum:
Alle hverdage fra kl. 10.00 – 16.00
Vi besvarer mails indenfor 48 timer
Hvordan kan jeg finde produkterne jeg leder efter på jeres webshop?
Er du på jagt efter noget specifikt, vil vi anbefale dig, at du forsøger dig med en søgning på den vare, du ønsker at finde. Er det en bredere søgning du har for øje vil du være godt hjulpet i vores navigationsmenu i toppen af vores side.
Kan jeg ændre eller annullere min ordre, efter jeg har bekræftet den?
Naturligvis, du skal blot kontakte os hurtigst muligt på telefon: 51 85 75 30 eller sende en mail til info@btrendy.dk
Er du for sent ude, vil din ordre blive sendt af sted, og du skal derefter blot returnere varen til os. Du kan læse mere om returneringen af varer her.
Produkter
Hvordan vælger jeg den rigtige størrelse?
Hvis du er i tvivl om din størrelse, kan du på produktsiden til den ønskede vare finde en størrelsesguide som kan hjælpe dig til at vælge den rigtige størrelse til dit behov.
Skulle du stadig være i tvivl om din størrelse, er du velkommen til at kontakte os på: info@btrendy.dk, hvor vi vil hjælpe dig med personlig rådgivning.
Hvad gør jeg, hvis det produkt, jeg ønsker, ikke er på lager?
Hvis du er interesseret i en vare, som ikke er på lager, kan du kontakte os på info@btrendy.dk, hvorefter vi vil undersøge om det er muligt at få den ønskede vare på lager igen.
Betaling
Hvilke betalingsmetoder accepterer i?
Hos Btrendy accepterer vi følgende kreditkort/betalingsmuligheder:
Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay, Anyday.
Hvornår vil betaling blive trukket?
Vi trækker pengene fra din konto når din ordre er sendt. Du kan læse mere om beløbs-reservationer her.
Fragt
Hvem sender i med?
Alle ordrer i Danmark bliver sendt med GLS.
Ordrer over 499 DKK leveres fragtfrit til valgfri GLS pakkeshop samt fuldt forsikret. Der er følgende muligheder med GLS:
GLS Pakkeshop, GLS Erhverv & GLS Privat levering.
Hvad er jeres leveringspriser?
Vi har gratis levering til GLS pakkeshop på alle ordrer over 499 DKK, samt gratis retur på alle ordrer leveret i Danmark.
Fragtgebyr vil være på 44 DKK, ved ordrer under 499 DKK
Forsendelse til privatadresse koster 55 DKK uanset ordrestørrelse.
Forsendelse til erhvervsadresse koster 49 DKK uanset ordrestørrelse.
Hvilke lande sendes der til?
Vi sender til Danmark, Grønland & Færøerne.
Hvad er forventet leveringstid?
Leveringstiden i Danmark er oftest 1-3 arbejdsdage. Hvis du bestiller før kl. 13.00 har du oftest din ordre dagen efter. I særtilfælde vil du opleve levering indenfor 8 hverdage, dette gælder typisk flg. brands: Eterna, Wrangler, JBS & Sunwill.
Du vil modtage leveringsoplysninger med track & trace nummer via mail. Oplever du længere leveringstid, kontakt kundeservice, og vi vil her undersøge din sag.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Når din ordre er pakket, og har forladt vores lager, vil du modtage et track and trace nummer via e-mail. Når din pakke er klar til afhentning i en pakkeshop, vil du få en notifikation per sms.
Du kan tracke din ordre her:
Returnering
Hvordan returnerer jeg et køb?
Det er nemt og hurtigt at returnere dine varer med disse 4 steps:
4.1 Udfyld den vedlagte returseddel du fik ved modtagelsen af din ordre.
4.2 Pak dine varer og returseddel forsvarligt. Sørg for produkterne er foldet pænt sammen som da du modtog dem.
4.3 Fastgør returlabelen til pakkens største flade, så den er synlig og letlæselig. (Bemærk at din returlabel er unik, og kun kan bruges én gang – kontakt os ved eventuelle problemer).
4.4 Aflever pakken i din nærmeste GLS pakkeshop.
Bemærk: Du har ansvaret for at din returpakke pakkes forsvarligt, samt at den indleveres korrekt i en GLS pakkeshop og at du efterfølgende kan fremvise dokumentation for indlevering i form af kvittering og trackingnummer. Gratis retur gør sig kun gældende ved ordrer sendt til Danmark.
Har du spørgsmål til processen, så kan du kontakte os på: info@btrendy.dk
Hvordan bytter jeg et køb?
Vi tilbyder ombytninger, hvis muligt. Returnér venligst produktet og udfyld vedlagte returseddel med den ønskede størrelse.
Hvornår modtager jeg min refundering?
Når din returpakke er leveret til vores lager og pakket ud, gennemfører vi betalingen til samme betalingskort som blev anvendt ved købet. Bemærk at der kan gå 3-4 hverdage fra vi har modtaget din returpakke, til dine penge bliver refunderet.
Herfra kan det tage 1-3 bankdage, før du kan se refunderingen på dit kontoudtog.
Kan jeg returnere en udsalgsvare?
Der gælder samme returregler på udsalgsvarer som på ikke-udsalg.
Kan jeg returnere mine varer i jeres fysiske butikker?
Ja, når du handler på vores hjemmeside, kan du frit benytte en af vores fysiske butikker til returnering samt ombytning. Du skal blot fremvise din ordrebekræftelse i den pågældende butik. Du kan finde din nærmeste Brunø butik her.
Reklamation
Hvad gør jeg hvis min vare er gået i stykker?
I dette tilfælde bedes du venligst skrive til os på info@btrendy.dk, hvor du beskriver fejlen. Du må meget gerne til at billede af fejlen og vedhæfte det i mailen. Vi vender derefter tilbage til dig indenfor 48 timer.
Kan jeg reklamere en vare både online og i butikkerne?
Ja, det kan du sagtens. Du skal blot henvende dig i en af fysiske butikker. Du kan finde din nærmeste Brunø butik her.
Du bedes at medbringe din ordrebekræftelse eller din faktura, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.
Hvor lang reklamationsfrist har jeg?
I henhold til købeloven gives der 2 års reklamationsret. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale, afvigelser fra design og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Hver sag afgøres altid individuelt.
Du kan læse mere om vores reklamationspolitik her.